Veel gestelde vragen

Kan men verschillende bestellingen combineren?
Nadat de bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk bestellingen te combineren. Wij danken u voor uw begrip.

Kan ik mijn bestelling aanpassen nadat deze is afgerond?
Dit is alleen in bepaalde gevallen mogelijk. Wij streven er naar elke bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, dus meestal kunnen bestellingen niet veranderd worden. Wij danken voor uw begrip.

Ik heb een niet complete bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Het kan gebeuren dat de verschillende pakketten van één bestelling op verschillende dagen geleverd worden. Controleer of u alle pakketten die op de verzend-bevestiging staan geschreven ook werkelijk ontvangen heeft. Als de levering nog steeds niet compleet is, contacteer ons dan via onze website.

Ik heb een kapot product/onderdeel ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice en wij zullen u een nieuw pakket toesturen.

Ik heb 5 dagen geleden iets besteld en heb de bestelling nog steeds niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Wij hanteren een verzendtermijn van min. 1 tot max 7 werkdagen. Indien wij producten niet meer voorradig hebben zullen wij u tijdig op de hoogte stellen.

Ik heb een fout artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Onze verontschuldigingen. Neem contact op met onze klantenservice en wij zullen u het juiste product toesturen.

Er zat geen factuur in mijn pakket. Wat is er gebeurd?
Wij versturen de factuur óf per e-mail óf met het pakket mee. Als u geen factuur in het pakket heeft ontvangen kijk dan of u de factuur per e-mail hebt gekregen, deze staat in uw bestelbevestiging. Is dit ook niet het geval contacteer ons s.v.p. via onze klantenservice. Dan sturen wij u uw factuur zo snel mogelijk toe.

Hoe lang duurt het verzenden?
Nadat u van ons een verzendbevestiging heeft ontvangen duurt het doorgaans 1-2 werkdagen voordat u deze in ontvangst kunt nemen.

Welke verzend-service gebruiken jullie?
De pakketten worden met PostNL verstuurd of DHL of DPD.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgt wordt?
De verzend-service levert bij u persoonlijk af of geeft het pakket bij de buren of het postkantoor af. Er wordt een geschreven notitie bij u achtergelaten waarop staat waar uw pakket is. U kunt ook een ander bezorgadres aangeven dan het factuuradres. Zo kunt u uw pakket bijv. naar uw werk laten bezorgen.

Kan het bezorgadres afwijken van het factuuradres?
Ja, het bezorgadres kan afwijken van het factuuradres.

Kan mijn bestelling op een bepaalde dag geleverd worden?
Momenteel is het niet mogelijk op bepaalde dagen en tijden te leveren. Normaal wordt het pakket binnen max. 7 werkdagen na ontvangst van de betaling verzonden. Meestal worden de pakketten tussen 8:00 - 16:00 geleverd.

Welke betaal-mogelijkheden bieden jullie aan?
Alle betaalmogelijkheden die wij aanbieden zijn geheel veilig vanwege onze veiligheidsstandaards. Persoonlijke gegevens worden beschermd door technische encryptie en additionele autorisatie-processen - die beide als gegevens getransfereerd en opgeslagen worden.
Let op: klanten uit de Europese Unie (of Wereldwijd) kunnen momenteel kiezen uit de betalingsmethodes voorafbetaling, bancontact/mistercash en paypal.
Betalen kan via: iDeal, voorafbetaling, Paypal, Achteraf betalen met Klarna.

Hoe functioneert iDEAL?
iDEAL is een veilige vorm van internetbankieren waarbij u tijdens uw bestelling naar de internetbankiersite van uw bank wordt geleid. In de vertrouwde omgeving van uw bank kunt u de betaling van uw bestelling veilig afhandelen. De betaalgegevens zijn al voor u ingevuld. Nadat u een bevestiging van uw bank heeft ontvangen keert u terug naar mypetstore.nl en ontvangt een bestelbevestiging. Aangezien de iDEAL betaling direct wordt verwerkt is deze direct zichtbaar op uw rekeningoverzicht. Wij sturen uw bestelling meteen verder naar het magazijn zodat de bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden.
iDEAL werkt samen met deze Nederlandse banken: ABN Amro, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank en SNS Regio Bank.

Hoe functioneert vooruitbetaling?
U heeft de mogelijkheid uw bestelling vooruit te betalen. Tijdens het bestellen kunt u voor deze methode kiezen. Nadat u uw bestelling verzonden heeft ontvangt u een e-mail met de informatie die u hiervoor nodig heeft.
Let hierbij op het volgende:
Zodra uw betaling door ons verwerkt is, wordt de bestelling automatisch naar u verstuurd.
Vermeld bij de overschrijving altijd uw bestelnummer. Wij kunnen uw betaling dan snel en makkelijk koppelen aan uw klantennummer.

Is er een limiet voor retouren?
Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Tijdens deze termijn zult u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, zult het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Zie onze algemene voorwaarden, Artikel 6, 7, 8 en 22 voor verdere en specifiekere informatie.

Moet ik het porto voor de retouren betalen?
Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening. Indien u een bedrag betaald heeft, zullen wij dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen. De verzendkosten van retournering worden bij ruilen niet vergoedt door ons. Er worden daarentegen geen nieuwe verzendkosten berekend voor het opsturen van het nieuwe product. Indien er een verschil is in aankoopprijs tussen de geruilde producten zal deze verrekend worden. Bij een defect of fabrieksfouten, zullen de verzendkosten voor het retour sturen wel vergoedt worden door ons.

Wie kan ik contacteren als ik een speciale vraag over een product heb?
U kunt ons contacteren via onze klantenservice. Zie hiervoor de contactpagina op onze website. Uw vragen zullen zo snel mogelijk door onze deskundigen worden beantwoord.

Het product wat ik graag wil bestellen is momenteel niet verkrijgbaar. Kan ik het toch bestellen?
ls het product dat u wilt bestellen momenteel niet op voorraad is informeren wij u graag zodra het weer verkrijgbaar is. Wij zullen u tijdig informeren als wij producten niet meer voorradig hebben en u kunt dan zelf de keuze maken of u op het product wilt wachten of dat u de bestelling wilt annuleren.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
De veiligheid van uw persoonlijke gegevens en de bescherming van uw privacy is onze eerste prioriteit. Wij zetten alle veiligheids-mogelijkheden in om er voor te zorgen dat u tijdens uw bezoek op Spray Tan Solutions helemaal veilig bent. Dit geldt zowel voor de betaal-processen als voor alle gegevens die u met ons deelt. Wij informeren u graag verder over onze privacy & veiligheidsstandaards.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »