Retourneren & ruilen & klachten

LEES ONDERSTAANDE VOORWAARDEN EN INSTRUCTIES GOED DOOR ALVORENS U HET RETOURFORMULIER DOWNLOAD

Indien u een artikel wilt retourneren en of ruilen vraag dan naar ons retourformulier, vul deze volledig in en voeg dit bij het pakket.

Retourzending van artikelen is voor eigen risico van consument. Wij adviseren u dan ook bij retourzendingen een bewijs van verzending te vragen.
Uitgesloten van retournering zijn vloeistoffen, cremes, sprays en mousses.
Retourzendingen moeten voorzien zijn van een duidelijke afzender, het bestelnummer en bijgevoegd herroepingformulier.
Ongefrankeerde pakketten, pakketten waarbij een afzender of ordernummer ontbreekt of pakketten waarin items beschadigd zijn worden niet in behandeling genomen door ondernemer.
De verzendkosten van retournering worden bij ruilen niet vergoedt door ons. Er worden daarentegen geen nieuwe verzendkosten berekend voor het opsturen van het nieuwe product.
Indien er een verschil is in aankoopprijs tussen de geruilde producten zal deze verrekend worden.
Bij een defect of fabrieksfouten, zullen de verzendkosten voor het retour sturen wel vergoedt worden. U ontvangt dan na aanmelding van de retournering per e-mail een bericht van ons, waarbij u een retourlabel kunt downloaden via PostNL en het artikel kosteloos naar ons kunt retourneren.


Wilt u een artikel retourneren en gebruik maken van het herroepingsrecht lees onderstaande dan zorgvuldig door:
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de
verpakking. Het product kan alleen ongebruikt geretourneerd worden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking
aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Uitgesloten van herroeping zijn vloeistoffen, cremes, sprays en mousses.

Gevolgen van de herroeping
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.' Wij kunnen de terugbetaling weigeren tot wij de goederen teruggekregen hebben of jij een bewijs voorlegt dat je de goederen teruggestuurd hebt, afhankelijk van wat het eerst het geval is.
Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening.

De consument zal het door hem ontvangen product derhalve in de staat waarin hij het heeft ontvangen moeten retourneren aan de ondernemer. Artikel dient compleet en zonder gebruikerssporen of schade retour gestuurd te worden. Is dit niet mogelijk of is het product beschadigd, dan is de consument gehouden tot het betalen van een schadevergoeding van max 50% over het aankoopbedrag van het product  (artikelen 6:74 e.v. jo. 6:273 e.v. BW).
Retourzending van artikelen is voor eigen risico van consument. Ondernemer adviseert de consument dan ook bij retourzendingen een bewijs van verzending te vragen.
Retourzendingen moeten voorzien zijn van een duidelijke afzender, het bestelnummer en bijgevoegd herroepingformulier.
Ongefrankeerde/ rembours pakketten, pakketten waarbij afzender of ordernummer ontbreekt worden niet in behandeling genomen door ondernemer. Pakketten dienen verpakt te worden in een aparte verzenddoos of envelop. Verpakkingsmateriaal wordt niet door Spray Tan Solutions vergoed.


Wilt u gebruik maken van uw herroepingrecht? Stuur ons een bericht en u ontvangt het herroepingformulier per email.

Klachtenafhandeling. 
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail en/of per reguliere post. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: 
Spray Tan Solutions
Nieuwe Laaklaan 20
3881 MH Putten

info@spraytansolutions.nl 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Spray Tan Solutions bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »