Retourneren/ herroepingsrecht, ruilen & klachten

LEES ONDERSTAANDE VOORWAARDEN EN INSTRUCTIES GOED DOOR ALVORENS U HET RETOUR FORMULIER DOWNLOAD

Het herroepingsrecht voor zakelijke klanten business-to-business is niet van toepassing bij zakelijke business tot business orders. De bestelde producten worden dan ook niet geretourneerd

Indien u een artikel wilt retourneren en of ruilen vraag dan naar ons retour formulier, vul deze volledig in en voeg dit bij het pakket.

Retourzending van artikelen is voor eigen risico van consument. Wij adviseren u dan ook bij retourzendingen een bewijs van verzending te vragen.
Uitgesloten van retournering zijn vloeistoffen, crèmes, sprays en mousses.
Retourzendingen moeten voorzien zijn van een duidelijke afzender, het bestelnummer en bijgevoegd herroeping formulier.
Ongefrankeerde pakketten, pakketten waarbij een afzender of ordernummer ontbreekt of pakketten waarin items beschadigd zijn worden niet in behandeling genomen door ondernemer.
De verzendkosten van retournering worden bij ruilen niet vergoedt door ons. Er worden daarentegen geen nieuwe verzendkosten berekend voor het opsturen van het nieuwe product.
Indien er een verschil is in aankoopprijs tussen de geruilde producten zal deze verrekend worden.
Bij een defect of fabrieksfouten, zullen de verzendkosten voor het retour sturen wel vergoedt worden. U ontvangt dan na aanmelding van de retournering per e-mail een bericht van ons, waarbij u een retourlabel kunt downloaden via PostNL en het artikel kosteloos naar ons kunt retourneren.


Wilt u een artikel retourneren en gebruik maken van het herroepingsrecht lees onderstaande dan zorgvuldig door:
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt, onbeschadigd en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

Uitgesloten van herroeping zijn vloeistoffen, crèmes, sprays en mousses.

Gevolgen van de herroeping
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.



De consument zal het door hem ontvangen product derhalve in de staat waarin hij het heeft ontvangen moeten retourneren aan de ondernemer. Artikel dient compleet en zonder gebruikerssporen of schade retour gestuurd te worden. Is dit niet mogelijk of is het product beschadigd, dan is de consument gehouden tot het betalen van een schadevergoeding van max 50% over het aankoopbedrag van het product  (artikelen 6:74 e.v. jo. 6:273 e.v. BW).
Retourzending van artikelen is voor eigen risico van consument. Ondernemer adviseert de consument dan ook bij retourzendingen een bewijs van verzending te vragen.
Retourzendingen moeten voorzien zijn van een duidelijke afzender, het bestelnummer en bijgevoegd herroeping formulier.
Ongefrankeerde/ rembours pakketten, pakketten waarbij afzender of ordernummer ontbreekt worden niet in behandeling genomen door ondernemer. Pakketten dienen verpakt te worden in een aparte verzenddoos of envelop. Verpakkingsmateriaal wordt niet door Spray Tan Solutions vergoed.


Wilt u gebruik maken van uw herroepingsrecht? Stuur ons een bericht en u ontvangt het herroeping formulier per email.

Hieronder treft u het  herroeping formulier aan:

 

Spray Tan Solutions
De Heuvel 24
3823 HN Amersfoort

Nederland
info@spraytansolutions.nl


Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten herroept/herroepen*

 

Artikelnummer Artikelnaam Kleur Reden Retour Aantal Retour
         
         
         
         

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Naam:                                                                                            Factuurnummer:
Adres:                                                                                            Klantnummer:
Postcode:                                                                                      Bankrekeningnummer:
Woonplaats:                                                                                 Besteld op:
E-mail:

Handtekening:

Extra Opmerkingen:
1. Neem contact op met Spray Tan Solutions en geef aan dat u wilt ruilen of retourneren.
2. Print het herroepingformulier uit en vul deze volledig in.
3. Voeg het/de artikel(en) samen met het ingevuld formulier in een envelop of doos.
4. Geef het pakket af bij een PostNL locatie.
5. Zodra wij het artikel in goede staat hebben ontvangen ontvangt u het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.


Klachtenafhandeling. 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Dit kan per e-mail en/of per reguliere post.

Onze gegevens: 
Spray Tan Solutions
De Heuvel 24
3823 HN Amersfoort

U kunt mailen naar:info@spraytansolutions.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

laatste versie: 02 maart 2019

Verbonden aan Webshop Keurmerk

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »